معرفـی واحــد اداری 

1-کنترل ونظارت برواحدهای ستادشبکه وکلیه واحدهای تابعه ازنظررعایت مقررات اداری (ماموریت ها پاس اداری ورود و خروج و...)

2-انجام  صدور ابلاغ مرخصی، مأموریت کارکنان

3-انجام مکاتبات اداری وپیگیریهای لازم      

4-نظارت بر عملکرد واحد های تحت پوشش

5- بررسی مشکلات و مسائل واحدهای تحت پوشش و ارائه راهکارهای مقتضی جهت رفع موانع و مشکلات

6-شرکت در جلسات، کمیته ها و کمیسیونهای مربوط به واحد.

7-برگزاری منظم کمیته های تحول اداری درشبکه وپیگیری اجرای مصوبات آن

8- تنظیم لیست اضافه کار وماموریت پرسنل

9-نظارت بر اجرای دقیق مفاد بخشنامه ها و دستورالعمل صادره و ابلاغی

10-انجام هماهنگی با مقام مافوق در خصوص اجرای دقیق قوانین و مقررات

11-پاسخگویی به مراجعیین اداره وکارکنان واحد

12- انجام کلیه امورمحوله ازسوی مدیریت شبکه واعلام گزارش بموقع ازعملکرد