شــرح وظایـــف امور کارگزیــنی

1-تهیه پیش نویس مکاتبات مختلف اداری

2- صدور احکام ( افزایش سنواتی ، ارتقاء رتبه ، طبقه شغلی ، انتصاب و غیره) کلیه کارکنان

3- بررسی و تهیه صورتجلسه ارتقاء طبقه شغلی و رتبه کارکنان

4- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به استخدام ، تبدیل وضع بازنشستگی ، بررسی شکایات کارمندان و تهیه پیش نویس پاسخ های لازم طبق دستور مافوق

5- انجام امور مربوط به مشمولین خدمت پزشکان و پیرا پزشکان و متعهدین خدمت و پیام آواران بهداشت

6- صدور احکام مرخصی استعلاجی ، استحقاقی ، بدون حقوق و ...

7- بررسی و تهیه خلاصه پرونده استخدامی کارمندان

8- انجام امور مربوط به تخلفات اداری کارکنان

9- انجام امور مربوط به گواهی کارکرد ماهیانه کارکنان

سایر مسئولیتها:

1- عضو کمیته نقل و انتقالات شبکه

2- مسئول امور مربوط به بایگانی

3- انجام امور مربوط به ارزایابی کارکنان ( آموزش توزیع و جمع آوری فرمهای ارزیابی عملکرد و ... )

4- انجام مأموریت های اداری در حوزه شبکه و دانشگاه بر اساس وظایف محوله