شــرح وظایـف امـور اداری
|
الف – امور دفتری 1- ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در دفاتر مربوط. 2- تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها. 3- تهیه صورت مایحتاج اداری کارمندان و تدارکات و توزیع انها. 4- تنظیم دفتر آمار کارکنان. 5- تهیه گزارشات مورد لزوم جهت مقام مافوق. ب – امور بایگانی 1- حفظ ونگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی وتهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده 2- پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور. 3- تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق 4- صورت برداری ، طبقه بندی ، کدگذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوط و احتیاجات سازمان متبوع پ – امور ماشین نویسی 1- ماشین کردن نامه ها و یاد داشت های اداری از روی پیش نویس های خطی 2- ماشین کردن بخشنامه ها و یادا داشت ها، گزارش ها و مقالات و نامه های چاپی 3- ماشین کردن احکام استخدامی کارکنان 4- مقابله مطالب ماشین شده با نسخه اصلی وتصحیح آنها در صورت لزوم 5- راهنمایی ماشین نویسان طبقات مادون از نظر رعایت اصول مربوط به نامه نگاری و مماشین نویسی 6- ماشین کردن مطالب اداری و فنی دقیق. ت -امور خدمات: 1- نظارت بر انجام امور مربوط به انتظامات . 2- تعیین محل کار خدمتگذاران وتعیین ساعات کشیک نگهبانان. 3- نظارت بر انجام خدمات عمومی ساختمانها از قبیل تاًمین روشنایی ، سوخت، تلفن و غیره. ث – امور نقلیه: 1- ثبت کمیزان سوخت وکارکرد اتومبیل ها در دفتر و تحویل به حسابداری وگرفتن کوپن بنزین وانجام امور مربوط به بیمه وسایط نقلیه. 2- رسیدگی به تصادفات ، تخلفات رانندگان و کلیه امور مربوط به تعمیرات ، تهیه بنزین و شماره گذاری اتومبیل ها. 3- کنترل حضور و غیاب رانندگان. 4- نظارت در برآورد هزینه تعمیر وسایط نقلیه وصدور دستورات لازم به منظور تعمیرآنها. 5- نظارت وبررسی تقاضاهای خرید وسائط نقلیه ولوازم یدکی آنها وتسلیم تقاضاها به اداره کارپردازی جهت خرید.
|
شرح وظایف رئیس اداره امور عمومی |
نمونه وظایف و مسئولیتها: 1- نظارت بر انجام کلیه فعالیتهای مالی و موافقت در حفظ رعایت مقررات مربوطه 2- نظارت بر تنظیم اسناد حسابداری و دریافت و پرداخت و درآمد با رعایت مقررات مالی و تنظیم لیست حقوق کارکنان 3- تنظیم و نگهداری حسابها دریافت و پرداخت و نگهداری دفاتر اعتبارات و تعهدات 4- نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه و اسناد خرید صورت اموال و حفظ و کنترل اموال منقول و غیر منقول 5- نظارت بر انجام امور تدارکاتی واحد مربوطه طبق دستورالعملهای موجود به دستور مقام مافوق 6- مراقبت در نگهداری و توزیع کالا و ملزومات خریداری ده و کنترل موجودی انبار 7- مراقبت درانجام سریع ثبت و توزیع و تحریر نامه های وارده و صادره 8- کنترل حضور و غیاب کارکنان 9- انجام امور پرسنلی کارکنان و صدور ابلاغ مرخصی مأموریت معذوریت و ترفیع 10- مراقبت در حسن اجرای تعمیرات ساختمانهای واحد مربوطه نظارت و تأمین آب و برق و تلفن و برودت و گرما و انتظامات 11- در استانهایی که واحد امور مالی جداگانه پیش بینی گردیده است وظایف بندهای 1 الی 4 توسط اداره حسابداری 12- نظارت بر کنترل ورود و خروج افراد وسائط نقلیه و کلیه امور مربوطه 13- مطالعه روشها و فنون اداری 14- تهیه مجموعه آموزشی اداری 15- کنترل پیش نویس احکام حقوقی صادره 16- بازبینی احکام صادر شده 17- بررسی نحوه توزیع نیروی انسانی 18- کنترل کلیه امور اداری 19- مطالعه کلیه آیین نامه ها و بخشنامه های اداری 20- ارائه دستور العمل ها و بخشنامه ها به واحدهای زیر مجموعه 21- صدور احکام مأموریت اداری 22- کنترل اموال و انبارها
|
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر موس:
تغییر فونت:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: