1-مسئوليت امدادرساني به مخاطبين از بدو بروز حادثه تا انتقال به بيمارستانها
2- پاسخگويي به درخواست هاي مردمي( تلفن 115 )
3- تشخيص فوريت و دستور اعزام آمبولانس
4-مشاوره پزشكي توسط پزشكان مستقر در مركز
5- فرماندهي و هدايت آمبولانسها
6-ارتباط بيسيم با كليه پايگاهها و آمبولانسهاي استان
7- ارتباط بيسيم با ساير سازمانها
8- نظارت و بازديد دوره اي از پايگاهها
9-نظارت بر امور تكنسين ها و و هماهنگ كننده درون بخشي
10- ثبت و رسيدگي به شكايات مردمي )تكريم ارباب رجوع (
11- پيشنهاد ارجاع موارد مختلف به مراجع قضايي
12- نظارت و تاييد عملكرد شركت هاي بخش خصوصي
13- رسيدگي به پاسخ به شكايات و استعلامات سازمانها
14- آمادگي در مواقع اضطراري حوادث طبيعي و غيرطبيعي مانند سيل ، زلزله، تصادفات شهري و روستايي و...(
15- همكاري با دستگاهها و ادارات امدادرسان در صورت وقوع حادثه
16- شركت در جلسات توجيهي و ارئه پيشنهادات و همكاريهاي مناسب در جهت رفع مشكلات
17- نظارت مستقيم بر حسن اجراي وظايف محوله
18- سياست گذاري و برنامه ريزي جهت برنامه هاي عمليات
19- حضور مداوم در بخش اورژانس در طول هر نوبت كاري
20- نظارت بر حسن اجراي سيستم ثبت اسناد، تهيه و جمع آوري اطلاعات
21- نظارت بر نحوه ارزشيابي و بازديد از عملكرد پايگاه هاي اورژانس 115 دولتي خصوصي و نظارت بر مراحل تاسيس موسسات
22- شركت در جلسات مربوط به واحد
23- بررسي مشكلات موجود در پايگاه ها و اورژانس بيمارستانها و مراكز راهكارهاي لازم و تائيد نياز از نظر نيرو، تجهيزات ، فضا و غيره
24- جمع بندي و ارائه فعاليتهاي واحد به معاونت درمان
25- تهيه وتنظيم اهم فعاليتهاي واحد در قالب گزارش هاي آماري
26- مكاتبات مربوط به واحد
27- ابلاغ قوانين وآئين نامه ها ودستورالعمل هاي واصله به مراكز ذي ربط )بخشهاي دولتي و خصوصي (
28- بررسي و صدور گواهي اشتغال به كار وعدم نياز در ساعات غير اداري جهت متقاضيان ومكاتبات ذيربط
29- اجرا وپيگيري امور محوله طبق دستور سرپرست مافوق و ساير مسئوليت ها طبق آخرين دستورالعمل هاي آموزشي مصوب
30- تهيه و تنظيم برنامه بازديد كارشناسان نظارت
31- هماهنگي با ساير واحدهاي ستادي شبكه جهت بازديد هاي مشترك
|