شرح وظايف امور اداري

شــرح وظايـف امـور اداري

 

 

الف امور دفتري

1- ثبت خلاصه مشخصات و جريان نامه هاي وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در دفاتر مربوط.

2- تفكيك و توزيع نامه ها براي ارجاع به واحد اقدام كننده و پيگيري آنها.

3- تهيه صورت مايحتاج اداري كارمندان و تداركات و توزيع انها.

4- تنظيم دفتر آمار كاركنان.

5- تهيه گزارشات مورد لزوم جهت مقام مافوق.

 

ب امور بايگاني

1- حفظ ونگهداري نامه ها، اوراق، اسناد و مدارك و پرونده هاي محرمانه مطابق مقررات و اصول بايگاني وتهيه فهرست مربوط بر اساس روش تعيين شده

2- پيوست كردن پرونده ها يا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.

3- تحويل پرونده هاي مختومه به بايگاني راكد با اجازه مقام مافوق

4- صورت برداري ، طبقه بندي ، كدگذاري و بايگاني پرونده ها طبق دستورالعمل هاي مربوط و احتياجات سازمان متبوع

 

پ امور ماشين نويسي

1- ماشين كردن نامه ها و ياد داشت هاي اداري از روي پيش نويس هاي خطي

2- ماشين كردن بخشنامه ها و يادا داشت ها، گزارش ها و مقالات و نامه هاي چاپي

3- ماشين كردن احكام استخدامي كاركنان

4- مقابله مطالب ماشين شده با نسخه اصلي وتصحيح آنها در صورت لزوم

5- راهنمايي ماشين نويسان طبقات مادون از نظر رعايت اصول مربوط به نامه نگاري و مماشين نويسي

6- ماشين كردن مطالب اداري و فني دقيق.

 

ت -امور خدمات:

1- نظارت بر انجام امور مربوط به انتظامات .

2- تعيين محل كار خدمتگذاران وتعيين ساعات كشيك نگهبانان.

3- نظارت بر انجام خدمات عمومي ساختمانها از قبيل تاًمين روشنايي ، سوخت، تلفن و غيره.

 

ث امور نقليه:

1- ثبت كميزان سوخت وكاركرد اتومبيل ها در دفتر و تحويل به حسابداري وگرفتن كوپن بنزين وانجام امور مربوط به بيمه وسايط نقليه.

2- رسيدگي به تصادفات ، تخلفات رانندگان و كليه امور مربوط به تعميرات ، تهيه بنزين و شماره گذاري اتومبيل ها.

3- كنترل حضور و غياب رانندگان.

4- نظارت در برآورد هزينه تعمير وسايط نقليه وصدور دستورات لازم به منظور تعميرآنها.

5- نظارت وبررسي تقاضاهاي خريد وسائط نقليه ولوازم يدكي آنها وتسليم تقاضاها به اداره كارپردازي جهت خريد.

 

شرح وظايف رئيس اداره امور عمومي

 

نمونه وظايف و مسئوليتها:

1- نظارت بر انجام كليه فعاليتهاي مالي و موافقت در حفظ رعايت مقررات مربوطه

2- نظارت بر تنظيم اسناد حسابداري و دريافت و پرداخت و درآمد با رعايت مقررات مالي و تنظيم ليست حقوق كاركنان

3- تنظيم و نگهداري حسابها دريافت و پرداخت و نگهداري دفاتر اعتبارات و تعهدات

4- نظارت بر تهيه و تنظيم بودجه و اسناد خريد صورت اموال و حفظ و كنترل اموال منقول و غير منقول

5- نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعملهاي موجود به دستور مقام مافوق

6- مراقبت در نگهداري و توزيع كالا و ملزومات خريداري ده و كنترل موجودي انبار

7- مراقبت درانجام سريع ثبت و توزيع و تحرير نامه هاي وارده و صادره

8- كنترل حضور و غياب كاركنان

9- انجام امور پرسنلي كاركنان و صدور ابلاغ مرخصي مأموريت معذوريت و ترفيع

10- مراقبت در حسن اجراي تعميرات ساختمانهاي واحد مربوطه نظارت و تأمين آب و برق و تلفن و برودت و گرما و انتظامات

11- در استانهايي كه واحد امور مالي جداگانه پيش بيني گرديده است وظايف بندهاي 1 الي 4 توسط اداره حسابداري

12- نظارت بر كنترل ورود و خروج افراد وسائط نقليه و كليه امور مربوطه

13- مطالعه روشها و فنون اداري

14- تهيه مجموعه آموزشي اداري

15- كنترل پيش نويس احكام حقوقي صادره

16- بازبيني احكام صادر شده

17- بررسي نحوه توزيع نيروي انساني

18- كنترل كليه امور اداري

19- مطالعه كليه آيين نامه ها و بخشنامه هاي اداري

20- ارائه دستور العمل ها و بخشنامه ها به واحدهاي زير مجموعه

21- صدور احكام مأموريت اداري

22- كنترل اموال و انبارها

 

تاریخ به روز رسانی:
1397/02/23
تعداد بازدید:
625
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal