۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير
پست الکترونیک نقشه سایت انگلیسی
شرح وظايف امور اداري
تاریخ به روزرسانی: 1397/02/23

شــرح وظايـف امـور اداري

 

 

الف امور دفتري

1- ثبت خلاصه مشخصات و جريان نامه هاي وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در دفاتر مربوط.

2- تفكيك و توزيع نامه ها براي ارجاع به واحد اقدام كننده و پيگيري آنها.

3- تهيه صورت مايحتاج اداري كارمندان و تداركات و توزيع انها.

4- تنظيم دفتر آمار كاركنان.

5- تهيه گزارشات مورد لزوم جهت مقام مافوق.

 

ب امور بايگاني

1- حفظ ونگهداري نامه ها، اوراق، اسناد و مدارك و پرونده هاي محرمانه مطابق مقررات و اصول بايگاني وتهيه فهرست مربوط بر اساس روش تعيين شده

2- پيوست كردن پرونده ها يا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.

3- تحويل پرونده هاي مختومه به بايگاني راكد با اجازه مقام مافوق

4- صورت برداري ، طبقه بندي ، كدگذاري و بايگاني پرونده ها طبق دستورالعمل هاي مربوط و احتياجات سازمان متبوع

 

پ امور ماشين نويسي

1- ماشين كردن نامه ها و ياد داشت هاي اداري از روي پيش نويس هاي خطي

2- ماشين كردن بخشنامه ها و يادا داشت ها، گزارش ها و مقالات و نامه هاي چاپي

3- ماشين كردن احكام استخدامي كاركنان

4- مقابله مطالب ماشين شده با نسخه اصلي وتصحيح آنها در صورت لزوم

5- راهنمايي ماشين نويسان طبقات مادون از نظر رعايت اصول مربوط به نامه نگاري و مماشين نويسي

6- ماشين كردن مطالب اداري و فني دقيق.

 

ت -امور خدمات:

1- نظارت بر انجام امور مربوط به انتظامات .

2- تعيين محل كار خدمتگذاران وتعيين ساعات كشيك نگهبانان.

3- نظارت بر انجام خدمات عمومي ساختمانها از قبيل تاًمين روشنايي ، سوخت، تلفن و غيره.

 

ث امور نقليه:

1- ثبت كميزان سوخت وكاركرد اتومبيل ها در دفتر و تحويل به حسابداري وگرفتن كوپن بنزين وانجام امور مربوط به بيمه وسايط نقليه.

2- رسيدگي به تصادفات ، تخلفات رانندگان و كليه امور مربوط به تعميرات ، تهيه بنزين و شماره گذاري اتومبيل ها.

3- كنترل حضور و غياب رانندگان.

4- نظارت در برآورد هزينه تعمير وسايط نقليه وصدور دستورات لازم به منظور تعميرآنها.

5- نظارت وبررسي تقاضاهاي خريد وسائط نقليه ولوازم يدكي آنها وتسليم تقاضاها به اداره كارپردازي جهت خريد.

 

شرح وظايف رئيس اداره امور عمومي

 

نمونه وظايف و مسئوليتها:

1- نظارت بر انجام كليه فعاليتهاي مالي و موافقت در حفظ رعايت مقررات مربوطه

2- نظارت بر تنظيم اسناد حسابداري و دريافت و پرداخت و درآمد با رعايت مقررات مالي و تنظيم ليست حقوق كاركنان

3- تنظيم و نگهداري حسابها دريافت و پرداخت و نگهداري دفاتر اعتبارات و تعهدات

4- نظارت بر تهيه و تنظيم بودجه و اسناد خريد صورت اموال و حفظ و كنترل اموال منقول و غير منقول

5- نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعملهاي موجود به دستور مقام مافوق

6- مراقبت در نگهداري و توزيع كالا و ملزومات خريداري ده و كنترل موجودي انبار

7- مراقبت درانجام سريع ثبت و توزيع و تحرير نامه هاي وارده و صادره

8- كنترل حضور و غياب كاركنان

9- انجام امور پرسنلي كاركنان و صدور ابلاغ مرخصي مأموريت معذوريت و ترفيع

10- مراقبت در حسن اجراي تعميرات ساختمانهاي واحد مربوطه نظارت و تأمين آب و برق و تلفن و برودت و گرما و انتظامات

11- در استانهايي كه واحد امور مالي جداگانه پيش بيني گرديده است وظايف بندهاي 1 الي 4 توسط اداره حسابداري

12- نظارت بر كنترل ورود و خروج افراد وسائط نقليه و كليه امور مربوطه

13- مطالعه روشها و فنون اداري

14- تهيه مجموعه آموزشي اداري

15- كنترل پيش نويس احكام حقوقي صادره

16- بازبيني احكام صادر شده

17- بررسي نحوه توزيع نيروي انساني

18- كنترل كليه امور اداري

19- مطالعه كليه آيين نامه ها و بخشنامه هاي اداري

20- ارائه دستور العمل ها و بخشنامه ها به واحدهاي زير مجموعه

21- صدور احكام مأموريت اداري

22- كنترل اموال و انبارها

 

تعداد بازدید: 24
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
خراسان جنوبي- شهرستان درميان - خيابان وحدت - جنب فرمانداري -شبكه بهداشت ودرمان
تلفن: 32124790-056     دورنگار: 32123848-056   كدپستي9717853577     E-mail: shabake-darmian[@]bums.ac.ir
 
ورود اعضاء
خروج
Powered by DorsaPortal