۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور
پست الکترونیک نقشه سایت انگلیسی
منشور اخلاقی
تاریخ به روزرسانی: 1393/10/24

             منشور اخلاقي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند
 
رسالت دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي درماني بيرجند تعليم وتربيت نيروي انساني متعهد ، متبحر وكارآمد مورد نظام بهداشت و درمان براي حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه ، ارائه كليه خدمات درماني در دسترس با رعايت عدالت اجتماعي و مشاركت مردمي با كيفيت مطلوب مطابق استاندادرهاي كشوري و حفظ رعايت ارزشهاي والاي انساني و اسلامي باشد . بر اين اساس دانشگاه از يك سو مبتني بر راهكارهاي علمي و از سوي ديگر متكي بر ضوابط اخلاقي ، سعي در انجام وظايف محوله دارد .
بويژه آنكه هدف سازمان، خدمت به مردم بخصوص در حالتهاي بحراني و نيازمند به خدمات فوري مي باشد .
علاوه بر اين و بر مبناي استراتژيك دانشگاه ، رضايتمندي و تكريم ارباب رجوع ، تكريم ارزشهاي معنوي در محيط اداري و ايجاد درك متقابل و روحيه انتقادپذيري ،پاسداري از كرامت انساني ، توسعه عدالت اجتماعي، ارتقاء مستمر كيفيت ، ايجاد فرهنگ صرفه جويي و ترويج اخلاق پزشكي از مهمترين ارزشهاي تعيين شده مي باشند. با ايمان به اراده خالق هستيو در جهت حفظ منابع ملي و پاسداري از كرامت انساني خود را پايبند به منشور اخلاقي دانشگاه مطابق مفاد زير مي دانيم :
1-بر اين باوريم كه هدف ما بعداز رضايت خداوندچيزي جز خدمت به مردم نبودهو براي انجام آن از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد .
2-با رعايت نظم و انضباط اداري ، آراستگي ، وقت شناسي و مسئوليت پذيري ، آماده ارائه خدمات به همگان باشيم .
3-ما بر اين باوريم كه ارباب رجوع سرمايه هاي واقعي سازمان بوده ،شخصيت و جايگاه ايشان در فرآيند ارتباطات متقابل محفوظ مي ماند .
4-ما هيچ كاري را از روي تقلب يا اظهار خلاف حقيقيت و وعده هاي بي اساس انجام نخواهيم داد و از طرفي به مقررات جامعه ، دولت ، احكام بهداشتي ، ايمني و سلامت اجتماعي تكيه خواهيم زد.
5-انجام امور مراجعان را در كوتاه ترين زمان ممكن ضروري دانسته و كوشش خواهيم نمود از اتلاف وقتشان خودداري نماييم
6-خدمات خود را با كيفيتي مطلوب به شيوه اي مناسب و نوين در اختيار مشتريان قرار داده و وظيفه داريم تا در حوضه كاري خود هر گونه اطلاعات مورد نياز مشتريان را به سرعت با توجه به مقررات براي آنان فراهم اوريم
7-بر اين باوريم كه مبناي ارزيابي فعاليت هاي ما نظرات و ميزان رضايت مشتريان است .
8-دريافت هرگونه انتقاد و پيشنها د از سوي مشتريان را ارج نهاده و از آن به عنوان زمينه سازرشد و ارتقاء خدمات استفاده مي نماييم.
9-ما سوگنديادمي كنيم رعايت موازين شرعي ، عمل به قوانين جامعه را هموارهمد نظر داشته و جز براي تحقق اهداف عاليه انساني گام بر نداريم .
 
كميته طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع
دفتر رياست و روابط عمومي


 

 

تعداد بازدید: 825
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
خراسان جنوبي- شهرستان درميان - خيابان وحدت - جنب فرمانداري -شبكه بهداشت ودرمان
تلفن: 32124790-056     دورنگار: 32123848-056   كدپستي     E-mail: shabakeh-darmian[@]bums.ac.ir
 
ورود اعضاء
خروج
Powered by DorsaPortal